28 Ağustos 2012 Salı

İNTERNET'TE ÖZDEMİR ASAF ADIYLA DOLAŞAN, ÖZDEMİR ASAF'A AİT OLMAYAN SÖZLER


Özdemir ASAF ile pek haşır neşir olan ben yani sayfa sahibi olarak yazarımızın bütün kitaplarını neredeyse okumuşumdur.Son zamanlarda internette yazarımıza ait olmayan bir sürü söz gördüm ve bu beni rahatsız etti, bu nedenle böyle bir yazı yazmaya veya hazırlamaya karar verdim.Bunlardan bazıları şu şekilde;

''Çok ayrılık içtim ben, kalbim güzel hani.''

''Sana bir şiirler olmuş sevgilim. Yüzün gözün söz içinde. Hangi imlâ kitabına baksam, "ben" den ayrı yazılıyorsun.''

"İyi geceler canım” derdin. Gecenin iyiliğinden çok, Canın olma düşüncesi yeşerir dururdu içimde."

''Sen... Pardon siz demeliydim... Siz kaç yüzlüydünüz? Ben yanlışlıkla hanginizi sevdim?''

"İnsan olamıyorsunuz demedim, değilsiniz dedim!"

"Ya başkasını seversem? İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem."

''Ben gülüşüne öldüm, o ölüşüme güldü; Farklıydık işte... ''

Bu gördüğünüz sözler kesinlikle ASAF'ın değildir, zaten az çok okuyan biri anlar yazarımızın böyle sözler yazmayacağını...

5 yorum:

  1. Sözlerin basitliğinden anlamı insanlar Özdemir Asaf gibi yazarın böyle sözler yazmaycağını.Türkçe Öğretmenliği öğrencisi olarak böyle beğenerek okumuş olduğum ve sevdiğim bir yazar.Böyle uydurma sözlerle milleti kandıranlara yazık .

    YanıtlaSil
  2. Şimdi sen aşağıdaki sözün Asaf'a ait olmadığını mı iddia idiyorsun?


    ''Sen... Pardon siz demeliydim... Siz kaç yüzlüydünüz? Ben yanlışlıkla hanginizi sevdim?''

    YanıtlaSil
  3. sana bi şiirler olmuş sevgilim yüzün gözün söz içinde hangi imla kitabına baksam benden ayrı yazılıyorsun. BUNUN ANLAMINI BANA YAZARMISINIZ ...

    YanıtlaSil
  4. Kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun dedi, öleceğini bile bile yaşadığını unutmuştu o an... Bozmadım. (ÖZDEMİR ASAF)

    YanıtlaSil
  5. http://sabamaba.blogspot.com/2013/08/ozdemir-asaf-siirinde-egzistansiyalist.html

    YanıtlaSil